ΧΡ. ΧΑΣΙΚΙΔΗΣ- Με τον Συνδυασμό «Πορεία Ευθύνης» του Αλ. Πνευματικού | Πρωτη news sport

Στη χώρα μας βιώνουμε μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση, που οι επιπτώσεις
της επηρεάζουν τους θεσμούς και τους ανθρώπους. Μπροστά στο φάσμα της σκληρής λιτότητας, της ελλειμματικής αλληλεγγύης και της αποσάθρωσης του κοινωνικού ιστού, εξακολουθώ να πιστεύω στον καθοριστικό ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης, του πιο κοντινού θεσμού στον πολίτη και στα προβλήματά του, η οποία μπορεί να μετατραπεί στο πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.
Παράλληλα, διατηρώ την ελπίδα για καλλίτερες μέρες για τη χώρα, τις πόλεις, τα χωριά μας και τους ανθρώπους τους.
Αυτά τα δύο στοιχεία–η πίστη μου στην τοπική αυτοδιοίκηση και η ελπίδα για ένα καλλίτερο μέλλον-λειτούργησαν καταλυτικά στην απόφασή μου για τη συνέχιση της αυτοδιοικητικής μου πορείας και τη συμμετοχή μου στις εκλογές του Μαΐου 2014. Με διάθεση αυτοκριτικής πάνω από όλα, αφού πάνω από το καλό υπάρχει το καλλίτερο και με συναίσθηση των αναγκών και των αδυναμιών που η παρούσα συγκυρία επιβάλει, με δεδομένη όμως την αγωνιστικότητα, τον αυτοδιοικητικό λόγο και κυρίως την ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο μου.
Ζητούμενα η αυτονομία και αυτοτέλεια της τοπικής αυτοδιοίκησης, με ουσιαστικές αρμοδιότητες και περισσότερους πόρους, η έξυπνη εξειδίκευση του τόπου μας και η κινητοποίηση του ανθρώπινου και υλικού κεφαλαίου του για την ανάπτυξη, την απασχόληση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Προσωπικά, παράλληλα με τα παραπάνω, είμαι ταγμένος στην ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου της αυτοδιοίκησης για την έμπρακτη αλληλεγγύη και κοινωνική συνοχή, αλλά και στο συμμετοχικό σχεδιασμό και συναπόφαση με την ενεργή συμμετοχή των πολιτών και των οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών.

Σ΄έναν αλληλεξαρτώμενο κόσμο που μεταβάλλεται γρηγορότερα από τις προσδοκίες μας, το μέλλον του τόπου μας και των ανθρώπων του απαιτεί αξίες, αρχές, αποτελεσματικότητα και αφοσίωση πέρα και πάνω από προσωπικές φιλοδοξίες. Αυτό το υπηρέτησα ακόμη και με προσωπικό κόστος, τόσο ως γιατρός, όσο και στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή ως Δήμαρχος Τενέας και Αντιδήμαρχος Κορινθίων και δεσμεύομαι να το υπηρετήσω με το ίδιο πάθος, εφόσον οι συμπολίτες μου με τιμήσουν με την στήριξη και την εμπιστοσύνη τους και μου δώσουν τη χαρά και την τιμή να τους εκπροσωπήσω στο διευρυμένο Δήμο Κορινθίων.

Χρήστος Χασικίδης Καρδιολόγος
Αντιδήμαρχος Κορινθίων
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κορινθίων με τον Συνδυασμό «Πορεία Ευθύνης» του Αλ. Πνευματικού


 
Top