Κόρινθος- Ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του ο Γιάννης Γκεζερλής για την θέση του συμπαραστάτη του δημότη | Πρωτη news sport

Πριν απο λίγο με δήλωση του
 ο πρώην δήμαρχος Σολυγείας Γιάννης Γκεζερλής ανακοίνωσε την υποψηφιότητα του για την θέση του συμπαραστάτη του δημότη και της επιχείρησης που έχει προκηρύξει ο δήμος Κορινθίων και θα συζητηθεί την Δευτέρα.

Η δήλωση του κ.Γκεζερλή είναι η εξής:
«Η αυτοδιοίκηση για μένα δεν υπήρξε ποτέ στέγη. Ηταν πάντα δρόμος αγώνα.
Και στον δήμο Σολυγείας επί 8 χρόνια αλλά και στον δήμο Κορινθίων,προσπάθησα με κάθε τρόπο να κινηθώ ανεξάρτητα,ασυμβίβαστα και με το μυαλό μου πάντα στον πολίτη που είναι αδύναμος και δεν έχει πρόσβαση σε κανένα επίπεδο εξουσία ούτε καν στην δημοτική.
Η αυτοδιοικητική ιστορία του καθένα είναι γνωστή και καταγεγραμμένη.
Την Δευτέρα  θα θέσω στην διάθεση των δημοτικών συμβούλων της Κορίνθου την υποψηφιότητα μου για την θέση του συμπαραστάτη του δημότη.
Ελπίζω ότι θα κριθώ επαρκής πέρα απο παραταξιακές ή άλλες λογικές.
Το επιστημονικό, επαγγελματικό και αυτοδιοικητικό μου έργο αποτελεί το βιογραφικό μου και ταυτόχρονα το εχέγγυο για μία θητεία χωρίς μεροληψίες ή ισορροπίες.
Αυτό είναι γνωστό σε όλες τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου αλλά και στον κάθε σύμβουλο ξεχωριστά.
Είμαι σίγουρος για την κρίση των δημοτικών συμβούλων»                                                      diogenis-press
 
Top