Τελείωσε η δουλειά κύριοι της ΛΑΕ; | Πρωτη news sport

Πιτσιρίκο έχω μια ερώτηση που με βασανίζει από τις 20 Σεπτέμβρη.

Αν θες να απαλλαγείς από κάποιον ή κάποια που προβλέπεις ότι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα σε μια γυριστή που θες να κάνεις, τότε πώς τον ή την αντιμετωπίζεις;
Να σου το κάνω πιο ψιλά.
Είσαι σπίτι και γουστάρεις την απέναντι γκόμενα αλλά η γυναίκα σου δεν δουλεύει και έχει όλο τον χρόνο και να σε ελέγξει και να ξεσκεπάσει τις βρωμιές σου.
Τι κάνεις τότε;
Εγώ θα τις έδινα αρμοδιότητες.
Θα την έβαζα και στο μαγαζί που έχω να χρειαζόταν, ώστε να τρέχει όλη την ώρα και να μην έχει χρόνο να ασχοληθεί μαζί μου.
Αν διέκρινα κιόλας πως είναι μια δραστήρια γυναίκα, τότε το καλύτερο.
Θα αφοσιωνόταν εξ ολοκλήρου σε αυτό που της είχα αναθέσει και εγώ θα είχα όλο το χρόνο να ξεσκίζομαι με την απέναντι.
Και πες μετά πως σε έπιανε στα πράσα.
Σε έκραζε, έβαζε τα κλάματα και άντε και σου πετούσε και κανένα βάζο στο κεφάλι.
Τι κάνεις μετά για να μετριάσεις την οργή της;
Είναι ικανή και ενδέχεται να σου πάρει και το μαγαζί και την πελατεία.
Μετά από κάτι τέτοιο, ούτε η γκόμενα δεν θα σε θέλει.
Τι κάνεις λοιπόν;
Εγώ θα έβαζα τον πιο πιστό από τους υπαλλήλους μου, που είναι και ωραίο παιδί και γνώστης της δουλειάς να της την πέσει και να την πείσει να ανοίξουν ένα μικρό μαγαζάκι, που, όμως, θα είναι ελεγχόμενο από εμένα θα πουλάει σε ό,τι τιμές γουστάρω εγώ.
Το κρατάνε για λίγο και μετά το κλείνουν το μαγαζάκι καταχρεωμένο.
Με όλα αυτά και στα πόδια μου δεν θα έχω την πρώην και το κεφάλι δεν μου έσπασε και την μαγαζάρα κράτησα και την γκόμενα την πηδάω όποτε θέλω.
Σου θυμίζει κάτι όλο αυτό πιτσιρίκο;
Το συνδυάζεις με την φωτό;
Καλά κάνεις.
Τι γίνεται με την ΛΑΕ πιτσιρίκο;
Τι ύπνος είναι αυτός που έπιασε τους αγωνιστές;
Έκλεισε το μαγαζάκι;
Φαλίρισε και μπήκε λουκέτο;
Ο Παναγιώτης γύρισε στην μοναξιά του επαναστάτη που η επανάστασή του απέτυχε;
Τα άλλα στελέχη;
Γύρισαν στην ανωνυμία τους;
Όλο αυτό έγινε για να παρκάρει ή μάλλον να θαφτεί κάπου η Ζωή;
Ο Παναγιώτης ήταν ο παρκαδόρος ή ο νεκροθάφτης;
Κάτι μου βρωμάει σε όλο αυτό πιτσιρίκο.
Κάτι βρωμάει και σίγουρα δεν είναι η χωματερή.
Στελέχη στην δύση της καριέρας τους οι περισσότεροι, κάνουν τουμπεκί 8 μήνες και ξαφνικά επαναστατούν αλλά στηρίζουν.
Η Ζωή, σε μια θέση ευθύνης, δεν έχει ούτε το χρόνο και ούτε τις προσβάσεις, μιας και πάει κόντρα στην διαπλοκή, για να φτιάξει κάτι δικό της.

Ο Τσίπρας πάει για εκλογές και αυτοί φτιάχνουν ένα κίνημα, άρπα κόλα και χώνουν και την Ζωή μέσα που έχει μείνει ξεκρέμαστη.
Όλοι μαζί πάνε στον πάτο και έτσι ο Αλέξης για κάποιο διάστημα, έχει την άνεση να εφαρμόσει μνημόνιο χωρίς τις ενοχλητικές παρουσίες και φωνές.
Τελικά, κύριοι της ΛΑΕ, ήταν μια κακή συγκυρία ή ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα στο αντιμνημονιακό κίνημα και στην Ζωή Κωνσταντοπούλου;
Ενώ το συναίσθημα μου λέει πως απλά είναι το σοκ της ήττας, η μετεκλογική απραξία και αφωνία σε συνδυασμό πως τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ, που έχουν αφήσει τον Παναγιώτη και την Αριστερή Πλατφόρμα στην ησυχία τους, ενώ πυροβολούν ανελέητα την Ζωή, οδηγούν την λογική μου στο δεύτερο.
Χρήστος Χ.
(Αγαπητέ Χρήστο, μην βλέπεις συνωμοσίες παντού. Στις 20 Σεπτεμβρίου έγιναν εκλογές. Οι πολίτες ψήφισαν -ή δεν ψήφισαν- και υπήρξε κυβέρνηση και Βουλή. Η ΛΑΕ δεν μπήκε στη Βουλή, και αυτό μάλλον οφείλεται σε αυτά που έγραψες. Τον Λαφαζάνη μπορείς να τον κατηγορήσεις για πολλά αλλά βρόμικο και διεφθαρμένο μάλλον δεν τον έχει πει κανείς ακόμα. Χρήστο, καταλαβαίνω την οργή σου αλλά μη βιάζεσαι. Εγώ λέω πως δεν θα πάει μακριά αυτή η Βουλή. Είναι καλό να μην είναι ένας πολιτικός μέσα σε αυτή τη Βουλή, γιατί είναι γεμάτη από πολιτικούς που καίγονται. Για πάντα. Εγώ, πάντως, δυο ημέρες μετά τις εκλογές, έγραψα «Όλοι δουλεύουν για την Ζωή Κωνσταντοπούλου». Και θα έρθει η ημέρα που θα θυμίσω στους αναγνώστες αυτό το κείμενο. Χρήστο, η πολιτική είναι μαραθώνιος, όχι σπριντ. Αν δεν μοιράσεις σωστά τις δυνάμεις σου, αν δεν ξέρεις πότε να μιλήσεις, πότε να πράξεις και πότε να σωπάσεις, θα σκάσεις. Κοίτα τώρα πόσοι θα σκάσουνε. Να είσαι καλά.)

pitsirikos.
 
Top